fbpx

בר-אוריין

רקע

מי הם ה"נסיינים"הראשונים של הטכנולוגיה? 

חברות טכנולוגיות הנמצאות בשלבי פיתוח ראשוניים מחפשים אחר לקוחות פוטנציאליים, המוכנים לשמש כ-"נסיינים" של הטכנולוגיה כדי לספק את המשוב של משתמשי הקצה.  מעורבותם של אותם הלקוחות אינה מסתכמת במשובים פאסיביים, אלא היא כוללת בחינות ובירורים שונים לגבי מסוגלות הטכנולוגיה שהופקדה ברשותם. נהוג לכנות את אותם הלקוחות Design Partners. ואכן יש לראות באותם הלקוחות שותפים משמעותיים למסע הפיתוח.

Design Partner 

מכללת בר-אוריין הציבה את תחום הפיתוח והחדשנות בראש סולם הערכים שלה. המכללה, דרך הערוץ העסקי שלה, משמשת בעצמה כ-Design Partner וממלאית תפקיד חשוב ומרכזי בקידומם של חברות טכנולוגיות שונות ומגוונות. הודות להתנהלות המשלבת בין גישה מערכתית ל-גישה תוצאתית, מצליחה המכללה לסייע בשיפור והתאמת מערכות טכנולוגיות לצרכי השוק (Product Market Fit).

זרוע שיווקית – ניהול קמפיינים בלינקדאין 

במקביל לתמיכה בפיתוח, מכללת בר אוריין מספקת זרוע שיווקית למינוף עסקי של חברות טכנולוגיות. הסיוע השיווקי הוא קריטי בכל הקשור לעמידה ביעדי הפיתוח, גיוס משקיעים וביסוס מעגל מכירות התחלתי. המכללה מסתייעת רבות ברשת החברתית לינקדאין ומנהלת בה קמפיינים לאיתור משקיעים החל משלב ה – Seed (משקיעים פרטיים, תוכניות האצה, מימון וגיוס המונים, קרנות הון סיכון ועוד).

למשל, כאשר מדובר באחד התחומים הטכנולוגיים העיקריים – מערכות מידע מבוססות ML/AI לצורכי B2B/E) Business to business /Enterprise), מכללת בר-אוריין מסוגלת לספק את כל הנדרש למטרות שיווק, סיוע במכירה וליווי תהליך ההטמעה תוך כדי הפחתת התנגדויות בסביבת הארגון.

מאגר 1000 פלוס אנשי מקצוע בתחומי המידע 

בהיות המכללה מרכז לימוד והכשרות מתקדם למקצועות הדאטה, לרשותה מאות בוגרים ואנשי מקצוע בארגונים שונים. משאב אנושי יקר זה מנוהל תחת מאגר המונה מעל ל- 1000 חברים והוא מהווה פלטפורמה למטרות השמה, מחקר ופיתוח, נטוורקינג ושיתופי פעולה רב-ממדיים.

איך יקדם אותך

  • מיקסום יכולת איתור לקוחות מדוייקים למערכת על ידי שימוש בקמפיינים בלינקדאין כדי לאתר לקוחות פוטנציאלים. 
  • הרחבת פוטנציאל איתור לקוחות פוטנציאלים על ידי שימוש בקשרים עסקיים לחיבור למערכת הטכנולוגית (בהתאם לאופי של המערכת). 
  • ניהול יעיל של מספר רב של משתמשים פרטיים וארגוניים על ידי ניהול תהליך מחקר Design Partners באופן מקצועי עם מערך ההפצה שלנו וכחלק מההכשרות המקצועיות שלנו. 
  • ניהול התהליך באופן מקצועי מבוסס מידע ודאטה – ליווי עסקי, מידעני ודאטה אנליסטי בתהליך פיתוח המוצר והתאמתו לשוק.

שיטת העבודה

המודלים שלנו לניהול תהליכי עבודה הם "מידענות תוצאתית" ו"ניהול ידע ומידענות במערכות מורכבות ומסתגלות" שמנחות בתהליך ניהול פרויקט שמצריך מידע ודאטה כדי לייצר תוצרים.
מכללת בר-אוריין מאגדת הכשרות מקצועיות חדשניות לעבודה בארגונים עתירי מידע ודאטה והסטודנטים (שהם אנשי מקצוע) משתלבים כחלק מסטאג' ופרקטיקה מקצועית מתקדמת בפרויקטים שאנו מלווים את החברות.

תוצרי התהליך הייעוצי

מיקסום פוטנציאל הטכנולוגיה על ידי בחינת השימושיות ובמקביל מיקסום לידים ומכירות ללקוחות מתאימים, כולל מיקסום המימד העסקי מסחרי של המערכת הטכנולוגית והתאמתה לשוק. 

המסגרת הייעוצית

משך התהליך הייעוצי: סדר גודל של כ- 4-5 חודשים
היקף הפעילות: 4-6 פגישות היברידיות (חלק בזום, חלק פגישות פרונטליות). 
משתתפים מטעם מכללת בר-אוריין: יתכן שילוב סטודנטים הלומדים בסטאג' מידעני במסגרת בר-אוריין המכללה למקצועות הדאטה לטובת העצמת תפוקות.

הצוות

ד"ר ענת קלומל-צוייג – ליווי עסקי וטכנולוגי

נועה בן דוד, מנהלת פרויקטים . 

פרויקטים

מערכות AI (בינה מלאכותית)

מערכת eyedo לניהול רצפת הייצור ולניהול תפעול אנשים.

מערכת PowerUp לתוכן לקהילות פנים ארגוניות

מערכת למינדה לתקצור מאמרים אקדמיים והפיכתם לפודקסט

×