fbpx

בר-אוריין

אינפוגרפיקה משמעותה המחשה חזותית של נתונים ומידע באמצעות איורים, רישומים, סוגי תרשימים (למשל, תהליך, זרימה, בועות), תצלומים, מודלים וכיוב'. אובייקטים גראפיים אלו מלווים בדרך כלל במקטעים טקסטואליים למתן הסבר ופרשנות, כך שמתקבלת תמונה נרטיבית, ברורה ומזוקקת, המעבירה המסר או הרעיון בשלימותו.

השימוש בטכניקות אינפו-גראפיות הולך וגובר, שכן מצד אחד, סביבת העבודה צוברת יותר ויותר כמויות של מידע, ומצד שני, רוב הלקוחות מעוניינים בתוצרי מידע מעובדים ותכליתיים למטרות השונות. זאת משום שלרובם אין לא את הזמן ולא את העניין להתמסר לקריאת דוחות כבדי משקל. בדרך כלל הנטייה היא להסתפק  בקבלת המידע החיוני באופן מהיר ונגיש כדי להגיע למסקנות ולהחלטות הנכונות.

המידענים משקיעים אמנם זמן רב באיתור המידע ממגוון מקורות, ולתפיסתם רצוי עדיין, שהלקוח ייחשף לאותן מנות מידע גדולות ואיכותיות שהצליחו לאתר בעמל רב, אך יחד עם זאת הם מבינים היטב את הרציונל לדרישה המצומצמת והמזוקקת.

אחד מהתחומים העיקריים לצריכת אינפו-גראפיות הוא השיווק והמכירות. מחקרים הוכיחו, זה מכבר, כי מוח האדם מכוון להתבוננות חזותית, מה עוד שכמחצית מקיבולת המידע הממופה במוח מושתת על תהליכים ויזואליים. יוצא שהצגת המידע באופן חזותי, אינפוגרפי היא הרבה יותר קליטה וידידותית למוח האנושי. זהו בדיוק המתכון המבוקש להנגשת מוצרי צריכה.

התוצרת הסופית של עבודה אינפו-גראפית אינה נמדדת בגודלה אלא באיכותה, ולפי כך, שירות זה המערב מספר בעלי מקצוע נחשב ליקר באופן יחסי.

בר-אוריין מספקת שירותי מידענות בתוספת עיבוד המידע, וכן ניתוח ובניית האינפוגרפיקה. השירות משלב חשיבה יצירתית (קופירייטינג), עיבוד וניתוח המידע לצורך בניית המסרים, וכן עבודת עיצוב גראפי מקצועי ומלוטש, עד לקבלת התוצאה הרצויה.