fbpx

בר-אוריין

בעולם העבודה הדינאמי, שהולך ומשתנה באופן תדיר, המיומנויות החשובות ביותר הן חדשנות ויזמות. כיום ארגונים מצפים מהמנהלים ומהעובדים שלהם להניע רעיונות, לייצר חידושים, ליזום שינויים, ליישם אותם ולנהל את התהליכים אשר יובילו את הארגון להשיג יתרונות תחרותיים על פני שאר השחקנים בשוק ויאפשרו לעסק לשרוד בעולם המשובש של היום.

מיומנויות הנדרשות בשוק העבודה – חדשנות ויזמות

ניהול חדשנות עסקית הוא אחד הנושאים המאתגרים והחשובים ביותר בעולם המודרני. התפקיד של מנהל.ת החדשנות הוא לזהות את הבעיות הקיימות ולהציע להן פתרונות חדשניים המתאימים לצרכים ולנסיבות בשוק המקומי והגלובלי.

מהו תפקיד מנהל/ת חדשנות בארגון?

תפקידו של "מנהל.ת החדשנות" כולל פיתוח והובלת אסטרטגיית החדשנות, הטמעת כלים ושיטות לעידוד חדשנות בארגון וניהול תהליך החדשנות בפועל. כלומר, יצירת הקרקע להעלאת רעיונות ויוזמות חדשות, דרך ניהול הפיתוח וכלה בהשקת המוצר או השירות החדשים בשוק. תפקיד זה מחייב ראייה הוליסטית כוללת של הארגון, ויכולת יישום של נושאים מגוונים בטווח הקצר והארוך.

הכשרה מקצועית

עבור מי שרוצה להוביל את העסקים והארגונים של היום אל המחר, נולד קורס לניהול חדשנות עסקית, שיכשיר אתכם להוביל את מהפכת החדשנות והיזמות בארגונים בו אתם פועלים.

הקורס מתמקד בהקניית הידע הנדרש ובמתן ארגז כלים לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים, דרך פיתוח והרחבה של נושאי לימודי מוכרים מתחום החדשנות ותוך שימוש חכם באינטרנט. הדגש הוא על השילוב בין מידע ליצירת רעיונות, בין התיאוריות והמודלים הייחודיים לכלים פרקטיים וישימים.

נפתח בקרוב: קורס חדשנות עסקית
×