fbpx

בר-אוריין

מידע מקצועי - מאמרים נוספים

המדריך לעסקים בלינקדאין "Go to Market" ל - מכירות B2B

מאת: ד"ר ענת קלומל צוייג 
תאריך פרסום:31.7.2022

יצירת פרופיל אישי ופרופיל של החברה
חשוב להשקיע בפרופיל האישי בלינקדאין מבחינת פירוט המקצועיות וההכשרות המקצועיות.
להוסיף תמונת cover עם מידע מתאים, להוסיף תמונה לחשבון איכותית ולהוסיף תוכן באופן קבוע.

זיהוי וטרגוט קהלי יעד
שימוש ב – Sales Navigator ו-Sales Insights מחמשים את העסק בהגדלת איתור הלידים ומיקסום המכירות. אלו הן מערכות ניווט שמקלה על מציאת לידים רלוונטיים ולטרגט אותם.
הכלים הללו מאפשרים חיפוש מתקדם עם שדות מרובים לצמצום והרחבה כדי לאתר את האנשים והחברות הנכונות כלידים פוטנציאלים. הם מאפשרים למידה על פוטנציאל הגעה ללקוחות רלוונטים.
לינקדאין כולל יותר מ – 40 שדות לסינון התוצאות וזיהוי האנשים הנכונים בחברות ברשת הכוללת יותר מ – 800 מיליון חברים.
המערכות הללו מאפשרות טרגוט של בעלי תפקידים בחברות בסקטורים נבחרים, יצירת רשימות עם אפשרות חיבור ל – CRM.

מעקב אחר שינויים אצל מתחרים
ניתן לעקוב וגם לקבל התראות בזמן אמת על שינויים בחברות, שינויים בעבודה של מקבלי החלטות, פיטורים וגיוסים. פרסומים מקצועיים ועסקיים בחדשות, בפוסטים השונים בדפי האנשים עצמם ובקבוצות מקצועיות.

יצירת קשר Inmail
ניתן ליצר שיחות ישירות עם בעלי תפקידים בחברות השונות באופן מהיר ויעיל. לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שמנהלים בה נטוורקינג.
במידה ותרצו להנות מאופציות משודרגות יש מספר חבילות בלינקדאין למעסיקים , לאנשי מכירות ולאנשים שרוצים להנות ממגוון פיצ'רים כמו inmail– שליחת אימיילים פנימיים בלינקדאין או סטטיסטיקה של הפרופיל האישי שלכם.
הצטרפו לקבוצות – קהילות מקצועיות בלינקדאין היא דרך מצויינת להכיר מי מתעניין בנושא מסויים וגם ללמוד ולהעשיר את הידע המקצועי עם אנשי מקצוע קולגות.

מעוניינים בליווי מקצועי למקסום לידים ומכירות באמצעות לינקדאין? קראו על השירות שלנו.

 

 

×