בר-אוריין

השמה מקצועית

מלווים את אנשי המקצוע בעבודה

אנחנו עוסקים מזה שנים (החל מ- 2003) בהכשרה והשמה של מידענים, שרובם הם בוגרי מסלולי הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה והמכללות האקדמיות (אך לא רק). במקביל לכך, אנחנו יוצרים ומטפחים קשרי עבודה עם מגוון רחב של חברות וארגונים, המעסיקים בעלי מקצועות מתחום הדאטה. על מנת למצוא פתרונות תעסוקה לבוגרינו, אנחנו יוזמים ומארגנים, מעת לעת, מפגשי נטוורקינג, החושפים את בוגרינו אל מול אותם החברות והארגונים, ויוצרים הזדמנויות לחיבורים והכרויות הדדיות בין הצדדים.
הודות לאותה יוזמה, מאות רבות של בוגרים כבר זכו להשתלב במקומות עבודה אטרקטיביים ומתגמלים, והם ממלאים שורת תפקידים בתחומי המידענות, הכוללת בין היתר:

  • מידענים בארגונים 
  • מנהלי מרכזי מידע בארגונים 
  • מנהלי ידע ומידע ארגוניים
  • אנשי מודיעין עסקי תחרותי
  • ספרנים בספריות ציבוריות,בספריות בתי ספר במוסדות ורשויות מקומיות
  • ספרנים ומידענים בספריות אקדמיות 
  • מנהלים ועורכי תוכן בתחומי השיווק. 
  • מנהלים וכן מנהלים ורכזי פרויקטים בתחומי הדאטה ובתחומים משיקים.

הצטרפו אלינו למאגר המידע על ידי מילוי טופס רישום להשמת מידענים ומומחי מידע ודאטה קישור 

 

מוזמנים להתעדכן בפייסבוק בדף בר-אוריין השמות. 

 

מכללת בר-אוריין מתרחבת כל הזמן ומהווה פלטפורמה ללימודים חדשניים המותאמים לשוק העבודה החדשני. מוזמנים להצטרף למאגר המרצים שלנו ולשלוח קורות חיים  – קישור לטופס רישום מרצים . 

 

בבר-אוריין המאגר הייחודי לאנשי מקצוע מתחום המידע והדאטה 

אנחנו מנהלים כיום  מאגר הכולל מעל ל- 1,000 חברים רשומים. מדובר בקהילת המידענים הגדולה והמשמעותית ביותר בארץ, המחוברת אל ערוצי הדיוור והמדיה שלנו, וזוכה לעדכונים שוטפים לגבי נושאים מקצועיים, אירועים וכנסים וכן דיווחים חדשותיים. מעבר לכך, אנחנו רואים בקהילה מוקד כוח לביסוס זהותם המקצועית ולשמירה על האינטרסים של כלל העוסקים בדאטה. 

במסגרת הפעלת המכללה למקצועות הדאטה, שמנו לנו למטרה להמשיך ולהוביל את תחום פיתוח הידע המקצועי, ולספק שירותי ייעוץ והכוונה לטובת השתלבות בשוק העבודה. אנחנו מלווים כל בוגר ובוגרת ומטפלים בתהליך ההשמה, באופן אישי ובלעדי , מתוך רצון  להתחשב, ככל הניתן, גם בשיקולים הנוגעים להעדפות מקצועיות ולמערכת הערכים והרצונות של כל פרט.

ההכשרות המקצועיות מכינות לקראת העבודה בחברות הייטק 

במכללת בר-אוריין מגוון קורסי הכשרה מקצועית המעצימה אנשי מקצוע ומכינה לקראת לעבודה בהייטק ובארגונים חדשניים.

למעשה, בהכשרות אלו אנחנו מעצבים את המנהיגים החדשים.

ההכשרות המקועיות במכללת בר-אוריין – קישור לקטלוג קורסים 

איך הופכים למנהיגים בארגונים חדשניים? 

המנהיגים החדשים בחברות הייטק ובארגונים חדשניים מתמחים בעבודה עם מידע ודאטה. הם בעלי אוריינות דיגיטלית גבוהה וגם חשיבה עסקית ומערכתית.

ההכשרות המקצועיות כוללות את המיומנויות הנדרשות לביצוע תפקידים שונים וגם חשיפה לטכנולוגיות מידע מרובות. בנוסף להכשרה הסטודנטים החברים במכללת בר-אוריין זוכים למפגשי ההעשרה בתחום המקצועי ולמפגשי נטוורקינג.

מסלול אקספרט [Expert] הינו מסלול הכולל 3 קורסים + אימון אישי וליווי בתהליכי השמה. אנחנו עורכים סימולציה לפני ראיונות עבודה ומייעצים במשא ומתן על השכר.

מדובר בתהליך מעצים של אנשי מקצוע ומבחינתינו, זהו, חלק מהחזון של מכללת בר-אוריין.

קישור לכתבה על הסטה מקצועית באתר Mynet  ראשון לציון .

דרישות העבודה לסוגי משרות בשוק העבודה

דרישות התפקיד?
+ כתיבת רשומות במאגרי מידע ביבליוגרפיים, כולל מפתוח פרסומים אקדמיים
+ ביצוע שאילתות מידעניות במאגרי מידע ובאינטרנט
+ עבודה עם מסד נתונים על פרסומים אקדמיים בכל התחומים.

דרישות:
+ תואר אקדמי במידענות או ספרנות יתרון לתואר שני
+ תואר אקדמי במדעי החברה או חינוך – יתרון
+ ניסיון במפתוח ובדליית מידע
+ הנעת הליך מכרזים מול גורמים מקצועיים יתרון
+ תקצור פרסומים אקדמיים – יתרון
+ אנגלית ברמה גבוהה: קריאה והבנת טקסטים
+ יכולת ריכוז גבוהה, יכולת לעבוד שעות ממושכות מול מחשב, דיוק, סדר וארגון

– תמיכה טכנית ברכש ובזמינות של משאבים אלקטרוניים באמצעות כלים שונים, כגון: Alma ו/או EZproxy וכו'
– נתוני שימוש בפורמט COUNTER המוזנים באמצעות SUSHI והעלאות ידניות
– המרה וטעינת נתונים על ידי שימוש בכלים כגון: XML/XSL, Excel, MARCedit, SQL ו-RegEx
– תחזוקת דפי אינטרנט באמצעות CMS על ידי HTML ועיבוד גרפי  בסיסי ותחזוקה דוחות רכש באמצעות Alma, Google Analytics וכדומה על תיעוד מערכות ותהליכים בממשקים רבים במכון ומחוצה לו

דרישות:
– לימודי תעודה/ תואר ראשון ומעלה במדעי הספרייה והמידע חובה
– היכרות עם תהליכי ספרייה בסיסיים, כגון: קטלוג, שימוש בזהויות וכדומה – חובה
– ידע ב HTML ועיבוד גרפי – חובה
– אוריינות גבוהה לטכנולוגיות מידע
– שליטה מלאה ביישומי office, בפרט ב Excel
– שליטה מלאה בשפה האנגלית בכתב ובע"פ
– תודעת שירות ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה
– יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות
– יכולת למידה והתעדכנות עצמית 
 
 

כתיבת רשומות במאגרי מידע ביבליוגרפיים, כולל מפתוח פרסומים אקדמיים
ביצוע שאילתות מידעניות במאגרי מידע ובאינטרנט
עבודה עם מסד נתונים על פרסומים אקדמיים בכל התחומים.

דרישות התפקיד:
תואר אקדמי במידענות או ספרנות -יתרון לתואר שני
תואר אקדמי במדעי החברה או חינוך – יתרון
ניסיון במפתוח ובדליית מידע
הנעת הליך מכרזים מול גורמים מקצועיים – יתרון
תקצור פרסומים אקדמיים – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה והבנת טקסטים
יכולת ריכוז גבוהה, יכולת לעבוד שעות ממושכות מול מחשב, דיוק, סדר וארגון 
 
לחטיבת הקהילה של עמותה 

מהות התפקיד:
איתור והנגשת מידע מקצועי ואקדמי למשפחות ולאנשי מקצוע בעמותה. 
– ניסוח, הגשה ומעקב אחר בקשות מידע מגורמי ממשל
– איתור ואיסוף מידע ממקורות מידע קיימים לפי הצורך
– ניתוח מידע המתקבל ממספר רב של גורמים לכדי תוצר מובנה הכולל מגמות קיימות ועתידיות
-ביצוע ניתוחים סטטיסטיים והפקת דו"חות ממערכות – -ניהול ידע
-ריכוז, ארגון ותכלול כלל המידע הקיים והמתקבל בחטיבה
-תרגום והכנת תקצירים של מאמרים אקדמיים בתחום האוטיזם

דרישות:
השכלה אקדמית ו/או תעודת מידענות ממוסד מוכר חובה
ניסיון ומיומנות בעבודה עם מאגרי מידע ממוחשבים- חובה
ניסיון בריכוז מידע, ניתוח והפקת נתונים וסטטיסטיים- לפחות שנתיים
יכולות אנליטיות, הסקת מסקנות והפקת תוצרים
שליטה מלאה באקסל- חובה
שליטה בשפות נוספות (רוסית, אנגלית, ספרדית)- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים 

קמ"ן/ית טכנולוגי/ת

תפקיד מודיעיני מאתגר וייחודי בתחום התקשורת והסייבר, הדורש יכולת מחקר טכנולוגי/תקשורתי והבנה מודיעינית.
  • ​תואר ראשון – חובה. עדיפות תינתן לבעלי/ות תואר טכנולוגי או ניסיון קודם בהייטק/צבא.
  • יכולת אנליטית גבוהה והבנה טכנולוגית מעמיקה.
  • יכולת למידה של טכנולוגיות חדשות בתחומי המיתוג, ה-DATA והסייבר.​​
  • יכולת כתיבה והצגה ברמה גבוהה.
  • העבודה הינה בסביבה טכנולוגית צעירה ובתנאים מצו​ינים.
  •  

מידען /ית למדור משאבים אלקטרוניים

מיקום המשרה: רעננה
היקף משרה: משרה מלאה

דרישות העבודה:
* ניהול ותחזוקה שוטפת של המשאבים האלקטרוניים בספרייה והנגשתם למשתמשים.
* אדמין של מערכות ופלטפורמות – פיתוח כלים ומתן פתרונות, אחזור ועיבוד נתונים, לרבות הפקת דוחות ועדכון נתונים במערכות.
* תחזוקת אתר הספרייה במערכת Sharepoint ובדיקת שימוש בגוגל אנליטיקס ומפות חום.
* כתיבה ועריכת תוכן לאתר האינטרנט ולתוכנות נוספות של הספרייה.
* התעדכנות מתמדת ופיתוח אוסף המשאבים האלקטרוניים, בדיקה והערכה של מקורות מידע חדשים וקיימים.
* הערכה והטמעה של מערכות מחשוב ספרייתיות חדשות ומתן תמיכה לצוות בתפעול המערכות הקיימות.
* עירנות ומעקב אחר שינויים תדירים בגרסאות ובקישורים של המערכות והמשאבים האלקטרוניים.
* הכרת מאגרי מידע/ מערכות תוכנה ספרייתיות, ותמיכה בתקלות.
* קשר שוטף עם מגוון גורמים בספרייה, גורמים נוספים בקמפוס ומחוצה לו, מו"לים וספקים בארץ ובחו"ל ועם ספקי מערכות המידע.
* אחריות לקידום ושיווק המאגרים והתוכנות בספרייה ובארגון.
* השתתפות במפגשים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
* ביצוע מטלות מקצועיות נוספות ככל שיידרש.
* השתתפות בפרויקטים של הספרייה.
כפיפות ל: מנהלת מדור משאבים אלקטרוניים

הערות:
– מועד כניסה לתפקיד – מיידית.
– נכונות לעבודת משמרות, מתוכן פעם בשבוע בשעות אחה"צ – ערב.
– רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות, ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרישות:
* תואר אקדמי.
* הכשרה פורמלית במידענות/טכנולוגיות מידע/תכנות.
* ידע ונסיון בעבודה עם מאגרי מידע, מערכות ספרייתיות ממוחשבות, ובטכנולוגיות מידע – יתרון.
* ידע בניהול ואדמין מאגרי מידע, Eds ותחזוקת אתרי אינטרנט Sharepoint – יתרון.
* ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין – קריאה, כתיבה ודיבור.
* יכולת אנליטית גבוהה.
* יכולת למידה עצמית גבוהה – מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית.
* הכרת כלים לפיתוח מערכות בסביבת WEB, כגון HTML,CSS, JAVASCRIPT – יתרון.
* שליטה מלאה ביישומי OFFICE, מיומנות גבוהה ב – Excel – ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.
* היכרות עם מגוון מאגרי מידע אקדמיים – יתרון.
* כושר ארגון, תיאום, יוזמה, ואחריות.
* יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
* תודעת שירות גבוהה, יכולת השתלבות בעבודת צוות ויחסי אנוש מעולים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
***סטודנטים בוגרי לימודי מידענות במסגרת האוניברסיטה הפתוחה , נא לפנות לד"ר ענת קלומל-צוייג לקבלת המלצה. 

איש/ אשת צוות בקרה וניתוח נתונים

 
1-2 שנים |
משרה מלאה
דרישות המשרה

למחלקת המחקר והסקרים בחברה דרוש.ה איש/ אשת צוות בקרה וניתוח נתונים.
למחלקה ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולם המחקר הכמותי והאיכותני – תכנון מחקרים וסקרים במגוון תחומים ומתודולוגיות, בניית אסטרטגיה מחקרית ייעודית וניהול מקצועי של פרויקטים מחקריים מתחילתם ועד סופם.
במסגרת התפקיד – בדיקת נתונים אודות הבקרה על מפעילי התחבורה הציבורית לצורך וידוא עמידתם בתנאי מערך ההסכמים וההתחייבויות מול משרד התחבורה.
שליפת נתונים ממאגר מידע של בקרות המתבצעות בשטח ומתוך יומן אירועים, עיבוד/בדיקת הנתונים באקסל והשוואה לבקרות קודמות, כתיבת דוחות והעברתם לחברות התחבורה השונות, ביצוע המשך מעקב אחר הנתונים עד סגירת הטיפול.

החברה מציעה כחלק מהתפקיד: 
– הכשרה מקצועית ומקיפה.
– השתלבות בחברה גדולה ויציבה עם תנאים מצוינים.
– אפשרויות קידום והתפתחות.

דרישות התפקיד

תואר ראשון – חובה.
ניסיון בניתוח נתונים עם תוכנת Excel – חובה, שנתיים לפחות.
יכולת טובה לעבודה בצוות ובשיתוף פעולה, הבחנה בפרטים, דיוק, רצון להתפתח, מוטיבציה גבוהה.
זמינות לעבודה מיידית.

למוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. 

Data Analyst

דרוש/ה עובד/ת לתפקיד מאתגר הכולל ניתוח ואינטגרציה של נתונים ממגוון רחב של מערכות ומאגרי מידע לטובת הפקת תובנות מודיעיניות.
  • ​תואר אקדמי – חובה
  • ​ניסיון בעבודת ניתוח נתונים באמצעות EXCEL, SQL ו- Python – יתרון
  • חשיבה אנליטית ויכולות ניתוח גבוהות
  • זיקה וסקרנות טכנולוגית

אילו מיומנויות נדרשות?

* עדיפות לבוגרים ממכללת בר-אוריין ולבוגרים וסטודנטים בלימודי מידענות במסגרת האוניברסיטה הפתוחה.
* משרה שיכולה להיות לטווח ארוך בארגון יציב.
* שכר ממוצע.
על מנת שנוכל לפעול לאיתור משרה עבורך, יש למלא ולשלוח את הטופס המקוון.
×