fbpx

בר-אוריין

מידע פלוס פלוס עד השגת התוצאה

מלווים אתכם בפעילות העסקית הגלובלית

הקדמה

הארגונים המצליחים בעולם כוללים פונקציה של מודיעין עסקי תחרותי בתוך הארגון המלווה את ההנהלה הבכירה וגם דרך ניהולי משני בקבלת ההחלטות השונות למקסום הפעילות העסקית ויצירת יתרון תחרותי בר-קיימא.
אם החלטתם לצאת לשוק חדש בעולם,
אם החלטתם לעבוד עם ספק חדש,
אם החלטתם לשתף פעולה עם חברה חדשה,
אם החלטתם לקנות חברה,
האם אתם רוצים לעשות שינוי אסטרטגי ולצאת עם מוצרים חדשים
ואין לכם עדיין מחלקת מודיעין עסקי תחרותי
אנחנו בחברת בר-אוריין נלווה אתכם בפרויקט החדש עם המידע הנדרש בכל התהליך ועד השגת התוצאה המיוחלת.
ד"ר ענת קלומל-צוייג חוקרת את תחום המודיעין העסקי במשך שנים, כולל מחקר הדוקטורט בו פתחה מודל לניהול מערך מחקר מודיעיני "ניהול מערכות מורכבות מסתגלות" ומודל "מידענות תוצאתית" שבו ניתן למקסם את ניצול המידע והדאטה לקבלת החלטות ארגוניות מושכלות ברמה האסטרטגית והטקטית.

מקבלים החלטות אסטרטגיות וטקטיות על בסיס מידע ודאטה
כדי להוביל למקסום ערך החברה!

אנחנו יכולים לסייע בשתי דרכים:
1. ייעוץ בהקמת פונקציה מודיעין עסקי תחרתי אצלכם בארגון

2. שירותי אווטסורסינג חיצוניים של מודיעין עסקי בפרויקטים מיוחדים.

אנחנו נלווה אתכם עם צוות המידענים האנליסטים שלנו ומגוון המאגרים העסקיים שרכשנו כדי לספק לכם את המידע הנכון, העדכני לקבלת ההחלטות.
הליווי המודיעיני מידעני שלנו הוא גלובלי ברחבי העולם, כולל מדינות מורכבות (מדינות עולם שלישי) אשר קיים קושי בהשגת המידע על החברות ועל האנשים.
מידע שאתם אפילו לא מודעים שניתן להשיג אותו והוא יעזור לכם לחזור למדינות בעולם!!!!
המידע הזה יקפיץ לכם את הפעילות העסקית ויחסוך לכם הרבה מאוד כסף!!!!!!!!!!!!!

תועלות

  1. סוף לקבלת החלטות בתנאי אי וודאות וקבלת מידע מתאים הנדרש לביצוע הפעילות.
  2. ליווי מקצועי עם מידע מתאים בכל שלב ושלב שנדרש בביצוע הפעילות העסקית.
  3. מיקוד, טרגוט וייעול הפעילות העסקית בהגעה לאנשים, לבעלי תפקידים ולחברות הנכונות שיספקו לכם את הצורך העסקי.
  4. צוות חשיבה אסטרטגי וטקטי שתומך בכם עם המידע או הדאטה הרלוונטי בדו"ח מידעני אנליסטי.
  5. אנחנו לא מספקים רק מידע, אנחנו מלווים אתכם עד לתוצאה העסקית!!!

שיטת העבודה שלנו

אנו מלווים עסקים וארגונים בשתי דרכים מרכזיות: 

  • ליווי במיקור חוץ פעילות עסקית על ידי תמיכה מודיעינית סביב פרויקט נבחר. 
  • ליווי וייעוץ בפיתוח פונקציה מודיעין עסקי תחרותי אצלכם בארגון ותמיכה מידענית חיצונית במידת הצורך. 

ליווי מודיעיני – מידעני

תקבלו את המידע על החברה ובעלי התפקידים בזמן מהיר, מידע רלוונטי שיסייע לכם למקסם את הפעילות שלכם ולנהל את הסיכונים ולנצל הזדמנויות.

תחשבו על מצב בו סמנכ"ל או סמנכ"לית המכירות טסים למדינה בעולם וצריכים לקיים מספר פגישות עסקיות ובנסיעה זו אנחנו מספקים להם את המידע המתאים לפעילותם. 

  • הם לא צריכים לבזבז זמן על איתור מידע 
  • הם בטוחים יותר בפעולות שלהם. 
  • הם מגיעים מוכנים לפגישה. 
  • הם מנצלים את הנסיעה באופן מקסימלי וחוסכים לכם זמן. 
  • הם לא לבד!!! אנחנו חושבים יחד איתם איך לפעול אסטרטגית וטקטית עם המידע שאנחנו מספקים להם. 

המוטו שלנו: "מידענות תוצאתית"  לספק את המידע שמוביל לתוצאה העסקית שרוצים להשיג.

תהליך הליווי נמשך כ – 3-4 חודשים שבו הצוות שלנו אתכם בפעילות העסקית. 

שלב 1 – דיאגנוסטיקה של פעילות העסקית

(הדיאגנוסטיקה הזו היא חלק מייעוץ עסקי כללי שיכול לשפר את הפעילות העסקית), הגדרת יעדים עסקיים של הפרויקט ובחינת המשאבים והמחסומים לעמידה בהם.
בדיקת צרכי המידע לביצוע הפרויקט
הצוות שלנו מנחה אתכם במחקר פנים ארגוני ומחקר חיצוני המבוסס על עבודת מידענות לניתוח צרכי המידע לפרויקט.
המוטו שלנו במכללת בר-אוריין הוא קבלת החלטות מבוססות מידע ודאטה (אנחנו מבצעים מחקרים על ידי צוותים מידענים המנוהלים על ידי ד"ר ענת קלומל-צוייג, מומחית במידענות אנליסטית).

שלב 2 – קביעת תוכנית עבודה משותפת

אנחנו מקבלים את התוכנית שלכם, כולל לוחות זמנים ומספקים לכם בהתאמה את המידע הנדרש:
מידע על תאגידים וחברות (פרופיל חברה, רשת החברות, עץ בעלויות בעבר ובהווה, פירמידות שליטה, מבנה ניהולי, ביצועיים פיננסיים, מעורבות בתביעות משפטיות, רישום ב"רשימות שחורות" בינלאומיות", קשר למקלטי מס, לקוחות וספקים, עובדים, פטנטים ושיטות פעולה).
מידע על בעלי התפקידים
איתור מידע על אנשים, מיפוי קשרים עסקיים, פוליטיים, משפחתיים, חברתיים של אנשים ואח"מים.
אתם נוסעים לפגוש אנשים:
אנחנו נספק לכם דו"ח מידעני אנליסטי – בדיקות רקע טרם הפגישה, העסקה או התקשרות עסקית אחרת של האנשים, בניית פרופיל פסיכולוגי לאדם או לישות פרטית או עסקית.

למה לעבוד עם חברה חיצונית במודיעין עסקי?
גישה למאגרי מידע עסקיים יקרים מאוד עם מידע על חברות ואנשים בעולם.
גישה למגוון מקורות מידע ויכולת להפיק דו"ח מידעני אנליסטי המותאם לקבלת החלטות.
צוות מידעני אנליסטי שמציג מגוון דיעות, יכולות, ידע בשפות המשתמשים בכלי אחזור מידע מתקדמים מהרשת ומרשתות חברתיות ויכולת לבצע סקירות אנליסטיות.

שלב 3 – תוצאות  – מודיעין עסקי פלוס פלוס

אנחנו לו שולחים דו"ח אנליסטי שגר ושלח , אלא אנחנו מלווים אתכם עד שאתם משיגים את התוצאה.
יש לנו אפשרות לספק לכם את האנשים שיתקשרו לאותם בעלי תפקידים ויבצעו עבורכם את "שיחת האבחון" המקדימה.
כלומר, אנחנו לו מספקים לכם רק את הטלפון, אימייל ועוד פרטי התקשרות, אלא ממש משוחחים וקובעים לכם את הפגישה בהתאם לצרכים שלכם.

ייעוץ בפיתוח פונקציה מודיעין עסקי תחרותי בארגון שלכם

מנצלים "כסף על הרצפה" 

הידע של העובדים והמידע התחרותי הגלוי ישמש אתכם ליצור יתרון תחרותי בר-קיימא  

פונקציה כזו יכולה להתנהל על ידי העובדים שלכם כחלק מהתפקיד ובכך לנצל את המידע בעל הערך שזורם מבחוץ ולנצלו באופן אופטימלי בכל הפעילות שלכם. 

כיצד נעשה זאת? 

שלב 1 – דיאגנוסטיקה ארגונית
בדיקת צרכי המידע של בעלי התפקידים השונות ברמות ניהול שונות כולל מחלקות מו"פ, משאבי אנוש, שיווק ומכירות.
אנחנו נספק לכם צ'יקליסט ותבנית לראיונות העובדים.

שלב 2 – קביעת מטרות, יעדים ומדדים לבקרה והערכה תרומת הפונקציה לחברה (ROI – Return on Investment)
פונקציה מודיעין עסקי תחרותי מסייעת לארגון להשיג את מטרותיו, כמובן, לייצר רווחים, לנצל הזדמנויות ולנהל את הסיכונים.
לכן, מתודות העבודה של פונקציה המודיעינית בארגון צריכות להיות ברורות ומאפשרות להנהלה לקבל החלטות אסטרגיות מותאמות למציאות החיצונית והתחרותית וגם ליישם אותה באופן טקטיקי עם המידע הרלוונטי.

שלב 3 – יישום – תוכנית עבודה לפונקציה מודיעינית
1. אנחנו מתכננים אתכם תוכנית פעילות המודיעין בהתאם לפעילות הארגונית (אנחנו מספקים לכם תבנית לגאנט לפעילות מודיעין).
2. הכנת תקציב לפעילות המודיעין התחרותי.
3. איתור וארגון מקורות מידע למודיעין עסקי (צוות המידענים שלנו יספק לכם דו"ח עם מקורות המידע).
4. ייעוץ בעבודה עם טכנולוגיות לניהול המודיעין.
5. תבניות עבודה – פרופיל חברה, פרופיל מוצר, פרופיל אנשים, מחקר שוק, מחקר מגה טרנדס ועוד.
6. מתודה ותבניות עבודה לניהול Marketing Intelligence (יצירת כלים לניטור הדאטה השיווקי לקבלת החלטות שיווק).
7. מערך אלרטים למעקב אחר מתחרים, מכרזים ועוד.
8. רכש מאגרי מידע עסקיים במידת הצורך.
9. תוכנית לאיסוף מידע פנים ארגוני (מידע מאנשי מכירות, אנשי רכש ועוד).

שלב 4 – נהלי עבודה ומתודות עבודה
נכין מסמך נהלי עבודה שכל איש מקצוע מתאים יוכל להכנס לנהלי מנהל/ת המודיעין ולבצע את הפעילות המידענית.

בנוסף, אחד או שניים מהעובדים ישתתפו בשני קורסים מקצועיים במסגרת מכללת בר-אוריין:
1. ניהול מודיעין עסקי תחרותי מידע נוסף על הקורס.
2. אנליסטים של מידע – 35 מודלים לניתוח מידע מידע נוסף על הקורס.

המטרה שלנו להוביל לתוצאות עסקיות מוצלחות!!!

תוצרי התהליך הייעוצי

  1. פונקציה ארגונית שתפקידה לנהל את המודיעין העסקי תחרותי עם מתודות עבודה ברורות.
  2. יצירת מערך ניהול של הידע והמידע פנים ארגוני הזמין לשימוש העובדים בביצוע עבודתם.
  3. יצירת מערך ניהול של המידע החיצוני לארגון ומעקב אחר המתחרים, ספקים, לקוחות, השינויים החיצוניים והשוק בו העסק פועל לשימוש מקבלי ההחלטות באופן זמין ומשולב עם תהליכים ניהוליים.
  4. פיתוח למידה ארגונית וניהול המשאבים הארגוניים ליצירת יתרון תחרותי בר-קיימא.

המסגרת הייעוצית

ליווי מודיעין עסקי לפרויקט בעולם 

משך התהליך הייעוצי: סדר גודל של חודש חודשיים (פעילות אד-הוק לפרויקט יציאה למדינה בעולם). 

היקף הפעילות: 2-4  פגישות אסטרטגיות עם צוות אנליסטים בהובלת ד"ר ענת קלומל-צוייג. 

קביעת מספר הדו"חות על תאגידים, חברות, אנשים  (תקציב הליווי כולל את הליווי הצמוד + מספר דו"חות (במידה ויש צורך במספר רב של חברות או חברות בעלות מורכבות רבה של בעליות ייתכן תוספת תשלום בהוזלה ממחיר הדו"ח המסופק באופן פרטני). 

הדו"חות מועברים בהתאם ללו"ז הנסיעה לחו"ל או הפגישות המקוונות (בזום / Team ) . 

כמו כן, במידת הצורך הצוות שלנו מבצע שיחות אבחון מקדימות לפגישות ומתאם את המועדים.

משתתפים מטעם מכללת בר-אוריין: יתכן שילוב סטודנטים הלומדים בסטאג' מידעני במסגרת בר-אוריין המכללה למקצועות הדאטה לטובת העצמת תפוקות.

ייעוץ וליווי בהקמת פונקציה מודיעינית פנים ארגונית 

משך התהליך הייעוצי: סדר גודל של 3-4 חודשים מנימום. 

היקף הפעילות:

  1. 8 פגישות עם העובד הנבחר לניהול הפונקציה והצוות המלווה אותו. 
  2. הפגישות האסטרטגיות יהיו עם ד"ר ענת קלומל-צוייג והצוות שלה ממשיך ללוות את הקמת הפונקציה כולל כתיבת הנהלים (על ידי דן סולומון). 
  3. צוות מידענים התומך בפיתוח מקורות המידע והמידע הנדרש לפעילות עסקית. במידה ובהמשך יהיה צורך בפרויקטים אד-הוק למידע בעולם, תינתן הנחה מיוחדת. 
  4. השתתפות בשני קורסי הכשרה מקצועית במסגרת מכללת בר-אוריין: 

משתתפים מטעם מכללת בר-אוריין: יתכן שילוב סטודנטים הלומדים בסטאג' מידעני במסגרת בר-אוריין המכללה למקצועות הדאטה לטובת העצמת תפוקות.

לשירותי מידענות ואנליזה נוספים
×