fbpx

בר-אוריין

פיתוח מערך שיווק (שירותי סוכנות דיגיטל)

מקסום מערך השיווק והלידים

הקדמה

בניהול עסק מתמודדים עם הרבה מאוד אתגרים מכיוונים שונים, אך אחד מערוצי הצמיחה של עסקים הוא תחום השיווק והחשיפה ליותר ויותר אנשים או עסקים שירכשו את המוצר או השירות שלנו.
עסק שאין לו למי למכור, לא מוכר והחמצן להמשך קיומו קטן ואפילו לעיתים נגמר ואז מגיעים לשלב של מיעוט הכנסות מול הוצאות העסק והתקורה שלו.
המשמעות היא השקעה בשיווק ובמכירות!!!!
אלו הן מחלקות חיוניות להמשך קיומם של עסקים.
מחלקת השיווק אמונה על הפצת הבשורה והגעה אל קהלי היעד הרלוונטים לפעילות העסקית.
אם אתם לא מצליחים לנהל באופן מקצועי את השיווק בעסק עצמו, מומלץ לפנות לסוכנות דיגיטל חיצונית שתסייע לכם ותבצע את הפעילות. לפעמים לוקח זמן למצוא את הסוכנות המתאימה לעבודה עם העסק, לפעמים מחליפים סוכנויות ומנסים הרבה מאוד ערוצי שיווק.
אך חשוב לייצר תשתית שיווקית שתלווה את העסק ותפעל על פי נוהל קבוע וסיסטם המביא לידים חדשים, ממקסם את הלידים וגם את הלקוחות הקיימים שיכולים לקנות שוב ושוב….
הסיסטם הוא מקבץ פעולות שמובילות לתוצאה שחוזרת על עצמה.
כאשר עסק בונה סיסטם שיווקי, למעשה, יוצרים מערך פעילות פנים ארגונית המובילה למערך מכירות קבוע.
הסיסטם יכול להשתנות, להתחדש, להתייעל, ניתן להוסיף אוטומציה וכלים טכנולוגיים שישפרו את הפעילות העסקית השיווקית.
אנחנו נעזור לכם לבנות מערך שיווק מקצועי שימקסם את הפעילות העסקית שלכם וגם יעזור לכם לצמוח ולגדול.
סוכנות הדיגיטל מנוהלת על ידי ד"ר ענת קלומל-צוייג יועצת עסקית, מומחית במידענות אנליסטית המובילה לתוצאות עסקיות.
הייעוץ והליווי מבוססים על מודל "מידענות תוצאתית" ומודל לניהול מחקר ופיתוח ידע לפי "מערכות מורכבות מסתגלות" שנחקרו במחקר הדוקטורט של ד"ר ענת קלומל-צוייג.

תועלות

  1. ליווי על פי שיטות עבודה מקצועיות עד להשגת התוצאות.
  2. ראייה מערכתית של צרכי העסק והשיווק.
  3. הטמעת נהלי עבודה לשיווק.
  4. פיתוח ערוצי שיווק ובדיקת קרנות השיווק הקיימות המתאימות לעסק שלכם.
  5. שילוב במגוון טכנולוגיות לניהול השיווק והפצת הבשורה העסקית באופן מקצועי.
  6. הדרכה של העובדים והטמעה בעסק.
  7. אווטסורסינג של פעילות השיווק (הפרטה של השיווק החוצה וחסכון בזמן עבודה פנים ארגוני).

שיטת העבודה שלנו

פיתוח מערך השיווק ב – 8 שלבים שישנו את העסק שלכם ויובילו לצמיחה עסקית ולהשגת התוצאות המיוחלות!!!

שלב 1 – דיאגנוסטיקה של פעילות העסקית (הדיאגנוסטיקה הזו היא חלק מייעוץ עסקי כללי שיכול לשפר את הפעילות העסקית), הגדרת יעדים עסקיים ובחינת המשאבים והמחסומים לעמידה בהם.
יצירת מחקר פנים ארגוני ומחקר חיצוני המבוסס על עבודת מידענות לניתוח קהלי היעד, פוטנציאל עסקי וזירות השיווק המתאימות לעסק.
המוטו שלנו במכללת בר-אוריין הוא קבלת החלטות מבוססות מידע ודאטה (אנחנו מבצעים מחקרים שיווקיים על ידי צוותים מידענים המנוהלים על ידי ד"ר ענת קלומל-צוייג, מומחית במידענות אנליסטית).
שלב 2 – יצירת אסטרטגיה שיווקית אנחנו מומחים בהבחנה בין אסטרטגיה לטקטיקה ואנחנו נסייע לכם לבחור את האסטרטגיה השיווקית המתאימה לחזון ולסיפור העסקי.
יצירת מסרים שיווקיים וסטוריטלינג לעסק שיבואו לידי ביטוי ביצירת התוכן.
שלב 3 – יצירת תוכנית שיווק (גאנט שיווקי שנתי).
נחשוב מראש על פעילות שיווקית המייצרת הכנסות לאורך כל השנה כדי לעמוד ביעדים העסקיים.
בחירת קרנות השיווק: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, וואטצאפ, מאמרים, פורטלים, טאבולה ואווטבריין.
קביעת תקציב שיווקי הכולל פרסום אורגני (כתיבת תוכן) ופרסום ממומן. אנחנו נבדוק מה היכולת הפיננסית כדי לעמוד ביעדים העסקיים (במכירות וכל התקורה של העסק).
שלב 4- ניהול תוכן אורגני ויצירת נוכחות ברשת האינטרנט
ניהול תוכן באתר אינטרנט (אם קיים ואם לא נסייע בהקמת אתר) .
יצירת דף נחיתה
יצירת מאמרים שיווקיים
יצירת תוכן לרשתות החברתיות.
ברושורים שיווקיים.
יצירת התכנים יתבססו על מחקר מידעני מקדים הכולל ניתוח מילות המפתח המתאימות לאחזור מידע במנוע החיפוש גוגל ועוד מנועי חיפוש.
שלב 5- ניהול קמפיינים פרסומיים ויצירת מעמדי מכירה.
ניהול קמפיינים מצריכים ידע מקצועי וטכנולוגי.
אנחנו מתעדכנים כל הזמן במגמות ובשינויים הנדרשים לניהול קמפיינים מבלי לבזבז את הכסף ומצד שני לממש את "הכסף על הרצפה".
ניהול קמפיינים בפיסבוק
ניהול קמפיינים באינסטרגרם
ניהול קמפיינים בוואטצאפ
ניהול קמפיינים בלינקדאין (מערך ייעוצי נפרד ומתאים בעיקר לעסקים שקהלי היעד שלהם הם ארגונים B2B ).
שלב 6 – יצירת מסע ליד המבוסס על אוטומציה ומשפכים שיווקיים מותאמים לאופי העסק.
חיבור הכלים הטכנולוגיים המתאימים.
בניית מערך השיווק מצריכה תהליכי ניהול הדאטה מכל מהלך שיווקי וקמפיין כדי לקבל החלטות מבוססות על דאטה.
המוטו שלנו בחברת בר-אוריין להפוך עסקים ל – Data Driven , עסקים
שלב 7 – יצירת קהילות ורשימות תפוצה.
עסקים שמייצרים את הדאטה הארגונית יכולים לצמוח, לשפר את המוצרים או השירותים שלהם, לפתח חדשים ולקבל החלטות על בסיס הדאטה.
שלב זה הוא קריטי להצלחה של עסק לטווח ארוך.
פגשנו עסקים שפועלים במשך שנים, אך לא אספו את הדאטה (הלקוחות והלידים) ולכן לא מנצלים את הפוטנציאל העסקי שלהם באופן אופטימלי. כיום ניתן לעשות את זה בקלות בזכות הטכנולגיות לאיסוף מידע ואגירתם בארגון והמחירים שלהם כבר לא יקרים (CRM ועוד ). פעילות זו אינה נכונה רק לארגונים גדולים, אלא גם לעסקים קטנים!!!!
שלב 8 – חיבור למכירות
פיתוח מערך השיווק חייב להיות מחובר למכירות בכל שלב של המכירה, כולל הפולואפ.
אנחנו נבנה את תסריט המכירה על כל שלביו ונתאים אותו למסרים השיווקיים.
בנוסף לכל זאת, נלווה את צוות המכירות שלהם ונאמן אותם לניהול מכירות מוצלח!!!
אנחנו נתאים את קצב השיווק ליכולת המכירה שלהם. לפעמים יוצאים עם קמפיינים שיווקיים ומשקיעים כסף רב, אך מחלקת המכירות אינה מסוגלת לקבל את כמות הלידים ולמקסם אותם על ידי המרה שלהם ללקוחות.
מצב זה יכול להוביל לתסכול רב ובזבוז משאבים רבים שיצטרכו אותם בהמשך.
לכן, יצירת מערך שיווק מקצועי משנה את כל פעילות העסק ואנחנו נדאג להתאים את הקצב ליכולות הארגון.

המטרה שלנו להוביל לתוצאות עסקיות מוצלחות!!!

תוצרי התהליך הייעוצי

  1. מערך שיווק מקצועי לעסק (אסטרטגיה (מסרים) וערצי שיווק טקטיים מתאימים).
  2. תוכן שיווקי אורגני שניתן לשכפל ולפתח במגוון ערוצים באינטרנט וברשתות החברתיות.
  3. תשתית לניהול קמפיינים שיווקיים שתוכלו להמשיך לנהל באופן עצמאי או להמשיך להעזר בנו כסוכנות דיגיטל ולחסוך את המשאבים הפנים ארגוניים.
  4. יצירת נכסים דיגיטליים.
  5. יצירת דאטה ומידע להמשך פיתוח עסקי (יצירת קהילות, רשימת לידים, רשימת לקוחות ועוד).
  6. יצירת מערך מכירות מותאם למערך השיווק (תסריטי מכירות שישמשו אתכם להמשך).

המסגרת הייעוצית

משך התהליך הייעוצי: סדר גודל של 3-4 חודשים מנימום. תהליך כזה מצריך זמן והרבה השקעה.
תוכנית השיווק מותאמת לכל עסק לפי היכולות שלו , השלב בו הוא מצוי והיעדים העסקיים.
היקף הפעילות: 8 פגישות היברידיות (חלק בזום, חלק פגישות פרונטליות, המלווים בסדנאות העשרה במסגרת מכללת בר-אוריין שמסייעים לכם להטמיע ולהיות עצמאים בניהול מערך השיווק.

משתתפים מטעם מכללת בר-אוריין: יתכן שילוב סטודנטים הלומדים בסטאג' מידעני במסגרת בר-אוריין המכללה למקצועות הדאטה לטובת העצמת תפוקות.

לשירותי מידענות ואנליזה נוספים
×