fbpx

בר-אוריין

מזה שנים שתחום המדיה החברתית הוא אחד הכלים החשובים והמכריעים ביותר בתחום מערכת המידע הארגונית. עולם הפייסבוק, הטוויטר, האינסטגרם וכל יתר כלי-המדיה המוכרים מאגדים ומקשרים בין פלחים וקבוצות אוכלוסייה חוצי-גבולות מדיניים, תרבויות ומגדרים. בתוך אותה רשת גועשת נעשית עבודה יסודית ושיטתית של איסוף מידע רב ויקר אודות המשתמשים. אין דבר שלא מנוטר: הרגלי צריכה, טעמים אישיים, נטיות וכוונות, דעות, עמדות ומחשבות, הכול מהכול.

מעבר להיותה של הרשת מקור לאספקת נתונים, היא מהווה בפני עצמה כל-עבודה ארגוני לניהול סביבת העבודה, ליצירת ערוצי תקשרת בין העובדים, הספקים והלקוחות הקיימים. מנהל המדיה החברתית בארגון אמון על מלאכת הניצוח, כאשר עליו, לכוון את האינטראקציות, ליצור "מחויבות" (engagement), לייצר ולהפיץ מידע, לאתר "משפיענים", לקדם "אג'נדות"/עסקים/מוצרים, להשפיע על כמות ה"לייקים", ואף להשתמש ברשת ככלי לאחזור מידע בזמן אמת, ככלי לאיתור Experts/ Professionals  וככלי למודיעין עסקי תחרותי.

בהיות הרשתות החברתיות מקור חשוב מאין כמותו, אנשי המידענות מצטרפים בקצב הולך וגובר למאמץ של מנהלי המדיה הארגוניים, ובשיתוף פעולה איתם לומדים להפיק את המידע החיוני ממרחבי הסושיאל-מדיה. ההתגייסות הינה סביב אינספור נושאים ועניינים, פשוטים ומורכבים כאחד.

בר אוריין נמנית עם הגופים הראשונים שזיהו את גודלה ועוצמתה של המדיה החברתית. לרשותנו עומדים מלוא היכולות והמיומנויות הנדרשות לשם מיסוד והפעלת מנגנונים הפועלים בסביבת הרשתות החברתיות. ביכולתנו לספק את מלוא הצרכים באופן עצמאי, או לחילופין, להצטרף לגורמים הארגוניים שעוסקים במדיה החברתית, לתגבר ולהעצים את תפוקתם.

תרומתנו תתבטא בהעלאת תכנים בתכיפות המתבקשת בליווי תמונות, קישורים, סרטונים; שילוב מנגנוני הנעה לפעולה; וחשוב מכול, מעקב אחר המתרחש במדיה החברתית שלכם ושל המתחרים, תוך הפקת לקחים ותובנות מתוך תמונת הפעילות הכוללת במדיות המדוברות.