fbpx

בר-אוריין

אודות

קורס ניהול חדשנות עסקית


ארגונים פועלים כיום בסביבה דינמית, גלובלית ותחרותית המחייבת אותם להתחדש כל הזמן. חדשנות עסקית, המתייחסת לפיתוח מוצרים, שירותים או תהליכים חדשים, מהווה כיום כורח הישרדותי של ממש ומאפשרת לעסק מכל סוג לשפר את שורת הרווח שלו ולצמוח.

קורס "ניהול חדשנות עסקית" מיועד להכשיר מנהלים מתחומים, מגזרים ודרגים שונים להוביל תהליכי חדשנות בארגון בו הם עובדים. הקורס יספק הבנה של עולם ניהול החדשנות במסגרתו נבחן סוגים שונים של חדשנות ונלמד כיצד לקוחות וצרכנים מאמצים חדשנות. בהמשך נכיר מודלים וכלים פרקטיים, שיוכלו לשמש את המנהלים בבואם להתוות תהליך חדשנות. במהלך הקורס, נכיר טכנולוגיות חדשות בתחום ונלמד איך לאתר, לאסוף ולנתח מידע עסקי כבסיס רעיוני לתהליך חדשנות.  נרכוש ארגז כלים שימושי לניהול החדשנות ונתרגל את אותם כלים ושיטות באופן מעשי. לאורך הקורס ננתח סיפורי מקרה של חברות מצטיינות בחדשנות וכאלה שלא השכילו לחדש. בשלבים המתקדמים של הקורס, נתנסה בגיבוש אסטרטגיות חדשנות ותוכניות פעולה, במטרה לסגל מסגרת עבודה ישימה ומובנית, לצורך ביצוע פעילות חדשנות יעילה. לסיום, נשתתף בפרויקט חדשנות מלא, שיאפשר לנו להתנסות בתהליך חדשנות – משלב הרעיון ועד לשלב הפיתוח.

סילבוס

כיצד יקדם אותך

המרצים

בעל תואר שני במינהל עסקים ובעל ניסיון ניהולי רב בחברות מובילות. מתמחה בחקר מידע, חקר שוק, ניתוח מגמות, טרנדים וטכנולוגיות חדשות. משמש שנים רבות בתפקידים בכירים בעולמות של אסטרטגיה ומחקרי שוק.תחילת דרכו המקצועית בחברות טכנולוגיה כמו CheckPoint ו- Zapper, בה ניהל את מערכי ה- QA/Support למוצרים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך בתחום של מנועי חיפוש ואבטחת מידע. בהמשך התוודע לתחום האסטרטגיה השיווקית והוקסם מן היכולת לייצר תובנות עסקיות לחברות על ידי איסוף וניתוח מידע עסקי ויישום מודלים אנליטיים.מאז עסק בייעוץ, אסטרטגיה ומחקרי שוק בחברות מובילות וניהל פרויקטים בתחומים שונים, כגון: ניהול לפי יעדים, פיתוח דאשבורדים, ניהול מסעות לקוח, חוויית לקוח, סגמנטציית לקוחות ועוד. בתפקידו האחרון ניהל שמוליק את חברת iPanel במשך 6 שנים והוביל אותה להישגים משמעותיים של חדשנות במגוון תחומים (טכנולוגיה, תהליכי עבודה, שירותים/מוצרים חדשים) שהובילו לעלייה בהכנסות החברה ולביסוס מעמדה כפאנל האינטרנטי המוביל והגדול בישראל לצורכי סקרים ומחקרי שוק. כיום שמוליק מנהל את חברת SBI – חדשנות עסקית, ומלווה עסקים במסע החדשנות הפרטי שלהם. למעשה, בפרק זה חייו, כמו גם בפרקים הקודמים, שמוליק מוביל ומיישם חדשנות עסקית הלכה למעשה.

קהל יעד

עובדים ומנהלים בארגון המעורבים בתהליכי חדשנות, מנהלי/ות חדשנות, מנהלי/ות פיתוח עסקי, מנהלי/ות שיווק, מנהלי/ות מוצר או פרויקטים, מעצבים/ות , מנכ”לים/ות, סמנכ"לים/יות, הנהלה בכירה, יועצים חיצוניים וכל מי שמוביל תהליכי חדשנות ויזמות פנים ארגוניים ונמצא בצומת הקריטית ביותר בארגון.

מתכונת

מועד

רישום ותשלום

10% הנחה לבוגרי מסלולי הסמכה במסגרת בר-אוריין – המכללה למקצועות הדאטה ולבוגרי לימודי הכשרת מידענים במסגרת האוניברסיטה הפתוחה.
הקורס נכלל בהכשרות המקצועיות במסלולי לידר [Leader] ואקספרט [Expert].
(מותנה במינימום משתתפים)
לחץ כאן לרישום.

×