בר-אוריין

קורס ניהול תוכן ומידע בדיגיטל – מנהלי מדיה חברתית בעידן AI

רקע

הנוכחות של הארגונים ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב ופינטרסט גדלה והיא חלק אינטגרלי מהפעילות והקשר אל הלקוחות. 

הכשרה מקצועית לאחד התפקידים הנדרשים בשוק העבודה בעסקים גדולים וקטנים כאחד הוא ניהול תוכן ומידע ברשתות החברתיות וניהול הנכסים הדיגיטלים של הארגונים. 

כתיבת תוכן במדיה דיגיטלית צריכה להיות שיווקית מכוונת לקוחות וצרכני המידע עם התייחסות לקידום אתרים (ESO) , מחקר מונחים, חיבוריות וממשקים בין הנכסים הדיגיטלים, כולל סיסטמים שיווקיים שהופכים את הלידים ללקוחות פוטנציאלים. 

תפקיד ניהול תוכן ומידע בדיגיטל מתאים לעסקים וגם לעמותות ומשרדי ממשלה. 

הגדרות התפקיד הנדרשות באתרי חיפוש עבודה: 

מנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי דיגיטל, כותבי תוכן , סוכני שיווק, מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות. 

 

סילבוס

נושאי הלימוד:

  • חשיבה שיווקית – אסטרטגיה שיווקית 
  • ניתוח העסק ותרגום לאסטרטגיה שיווקית (יצירת משפכים שיווקיים).
  • תכנון מסרים שיווקיים ותכנון מסע ליד
  • כתיבה שיווקית – כתיבת תוכן לאתרים, לפוסטים משולב כלי AI (בינה מלכותית).
  • קידום אתרים אורגני – SEO
  • קמפיין ממומן בפייסבוק 
  • קמפיין ממומן בגוגל 
  • קמפיינים בלינקדאין 
  • פרסום באינסטגרם,טיקטוק ו Snapchat
  • ניהול קמפיינים בוואטצאפ
  • הקמת דפי נחיתה 
  • ניהול תוכן באתרים (וורדפרס ו – wix). 
  • ניהול השיווק ונכסים דיגיטלים 
  • ניהול מדיה חברתית ובקרה (דאטה אנליסט). 
  • עבודה מול סוכניות שיווק וניהול תקציב שיווק. 

כיצד יקדם אותך

  • לומדים כתיבה שיווקית עכשווית וקופירייטינג 
  • כלים טכנולוגיים ותפעול נכסים דיגיטליים 
  • לומדים ידע מקצועי נדרש במגוון תפקידים 
  • מקצוע נדרש בשוק העבודה

מרצים

מגוון מרצים העובדים בתחום זה.

ד”ר ענת קלומל-צוייג
מידענית אנליסטית ומרצה ומרכזת מקצועית ללימודי הכשרת מידענים במסגרת האוניברסיטה הפתוחה משנת 2003. מרצה בקורסי מודיעין עסקי תחרותי בחוגים למנהל עסקים בתואר ראשון במכללה האקדמית פרס ברחובות ובמרכז האקדמי לב בירושלים ובחוג ללימודי מידע במכללת בית ברל. מחקר הדוקטורט שלה מאוניברסיטת בר-אילן עסק באפקטיביות תהליכית משלב המידענות לשלב המחקר המודיעין וקבלת ההחלטות.

מנחה ימי עיון וכנסים בינלאומיים בתחום ניהול המידע במדיה חברתית ומיישמת ומנהלת קמפיינים שיווקיים במדיה החברתי בתקציבים גדולים בכל המדיות: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין.

מרצים: איגור יבדוסין, ישראל שימחון, שחר כהן, נטי פינקוס מפלמן, חנית פסקל ועוד.

מתכונת

  •  הקורס בהיקף 65 ש”א סינכרונים (חלק פרוננטלי ורוב השיעורים בזום) ופרקטיקום 15 שעות. סך הכל 80 ש”א 
  • כל השיעורים מוקלטים ומועלים לאתר הקורס המקוון. 
  • קבוצת וואטצאפ 
  • קבוצת פייסבוק לקהילת ידע 
  • חוברת לימוד להנחייה 
  • הסכם התקשרות לדוגמה עם לקוחות 

צרו קשר

×