בר-אוריין

קורס ניהול קמפיינים בגוגל

רקע

קורס ניהול קמפיינים בגוגל וניהול גוגל אדוורדס נועד לספק הבנה מקיפה של פלטפורמת הפרסום של גוגל וכיצד לנצל אותה ביעילות למטרות שיווקיות. להלן סיכום של מה שאתה יכול לצפות ללמוד בקורס:

הקורס מתחיל בסקירה כללית של גוגל אדוורדס, יתרונותיו ותפקידו בפרסום מקוון. לומדים על הסוגים השונים של מודעות, פורמטים של מודעות ואפשרויות מיקוד הזמינות בפלטפורמה.

קורס זה כולל צירת מסעות פרסום: כיצד ליצור מסעות פרסום יעילים מאפס. כולל הגדרת יעדי מסע פרסום, בחירת מילות המפתח הנכונות, כתיבת עותק מודעה משכנע ויצירת דפי נחיתה שמובילים להמרות.

מחקר מילות מפתח: מחקר מילות מפתח הוא היבט מכריע ב-AdWords. הקורס מכסה כלים וטכניקות שונות למחקר מילות מפתח שיעזרו לך לזהות מילות מפתח רלוונטיות עבור מסעות הפרסום שלך. לומדים כיצד להעריך תחרות מילות מפתח, נפח חיפוש ורלוונטיות כדי להניע תנועה ממוקדת.

אופטימיזציה של מודעות: הקורס מכסה אסטרטגיות לאופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך כדי למקסם את הביצועים וההחזר על ההשקעה. תלמד כיצד לנטר מדדי מפתח, לקבל החלטות מונחות נתונים וליישם בדיקות A/B כדי לשפר את הרלוונטיות של המודעה ושיעורי הקליקים.

מעקב ודיווח ביצועים (מתאים ללומדים במסלול דאטה אנליסט המתמחים בשיווק): הקורס מדגיש את החשיבות של מעקב ומדידה של הביצועים של מסעות הפרסום שלך ב-AdWords. תלמד כיצד להגדיר מעקב המרות, לנתח נתוני מסע פרסום ולהפיק דוחות כדי להעריך את הצלחת מאמצי הפרסום שלך.

בסיום קורס גוגל אדוורדס, תהיה לך הבנה מוצקה כיצד ליצור ולייעל קמפיינים, למקד את הקהל הנכון ולמדוד ביעילות את הביצועים של מאמצי הפרסום שלך בפלטפורמה.

סילבוס

  1. ניהול נוכחות בגוגל – קמפיין ממומן מול קמפיין אורגני 
  2. מבוא לניהול קמפיין בגוגל 
  3. פתיחת מערכת גוגל 
  4. פתיחת דפי נחיתה (wix )
  5. קמפיין חיפוש – חיפוש בסיסי + חיפוש מקצוען 
  6. מבנה חשבון גוגל אדס
  7. חקר מילות מפתח – מידענות (מילות מפתח – קפיצה לעומק)
  • מילות שלילה
  • שיטת המכרז
  • מבנה קבוצת מודעות
  • מחקר מילות מפתח
  • תוספים למודעות
  • מודעות דינמיות
  • בדיקת מודעות
  • ניתוח התוצאות
  • מילות מפתח – תכנון תקציב

8. קמפיין חיפוש – חיפוש בסיסי + חיפוש מקצוען 

9. קמפיין חיפוש – חיפוש בסיסי + חיפוש מקצוען 

10. קמפיין דיספלי – יצירת באנרים 

11. קמפיין דיספלי – יצירת באנרים 

12. רימרקטינג ברשת 

13. קמפיינים ביוטיוב , דיסקברי ואימייל 

14. גוגל אנליטיקס 

15. דאטה אנליסט מבוסס גוגל  (הורדת קובץ אקסל וניתוח דאטה). 

16. הכנה למבחן הסמכה של גוגל 

17. דאטה אנליסט מבוסס גוגל 

כיצד יקדם אותך

הקורס מקנה הכשרה מקצועית בתחום השיווק ומתאים לאנשי שיווק, מנהל תוכן באתרים ובעלי עסקים אשר הפרסום המרכזי שלהם הוא בגוגל. 

הלימודים בקורס מכינים להסמכות של Google Ads: Google. 

הסמכת Google Ads מכסה את היסודות של Google Ads ונושאים מתקדמים כמו פרסום ברשת החיפוש, פרסום ברשת המדיה, פרסום במובייל, פרסום בווידאו ופרסום קניות. אישורים אלה יכולים לשפר את האמינות המקצועית וכן יוצרים הזדמנויות חדשות. 

מרצים

  שחר כהן, מרצה לניהול קמפיינים בגוגל 

מומחה לפרסום בגוגל אדס, עבד עם אינספור חברות בארץ ובחו”ל. מאמין בשילוב של מספרים וקריאייטיב ומכוון לתוצאות. ואהבה הגדולה שלו היא ללמד ולהכשיר סטודנטים שרוצים להצליח בקידום ממומן בעולם החדש. העביר הכשרה של גוגל אדס למעל 180 סטודנטים, חלקם השתלבו בתעשייה וחלקם בדרך עצמאית.

בהכשרתו תואר ראשון במדעי המחשבים. התמקצע בסוכנויות פרסום ומעל 7 שנים בתחום הדיגיטל.

מתכונת

מספר מפגשים: 10 מפגשים בזום , מתוכם 2-3 מפגשים פרונטליים . 

שיטת הלימוד: הרצאה, תרגול, דיונים, תבניות עבודה, הקלטות השיעורים, אתר קורס מקוון, קבוצת וואטסאפ. 

כולל קורס מקוון בהיקף 26 שעות הדרכה בוידאו HD 

צרו קשר

×