בר-אוריין

קורס ניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי

רקע

לב ליבה של כל חברה הוא ניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי יעיל ומקצועי. תחום האדמיניסטרציה התפעולית אחראי בארגונים גדולים וקטנים כאחד, על ביצוע משימות תפעוליות מגוונות בתחומים שבלעדיהם הארגון אינו יכול לתפקד. כישורי מחשב עם דגש על ניסוח עסקי,בעברית ואנגלית, כתיבת דוחות, עיצוב מצגות תדמיתיות ואחרות, יכולת לנהל מו”מ מול ספקים או לקוחות,עבודה מול ספקים ולקוחות, ידע בהצגת וניתוח נתונים באקסל, עבודה מול סוכנויות שיווק ויחסי ציבור ואפילו ניהול אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

מטרתו של קורס מנהלי אדמיניסטרציה תפעולית להעניק את ארגז הכלים לעבודה מקצועית וללמד את השיטות לניהול נכון של הארגון תוך תמיכה בפעילות ההנהלה הבכירה.

למידע נוסף על תפקידי ניהול אדמיניסטרטיבי תפעולי בעידן המידע והבינה המלאכותית:

לא רק מזכירה 

אמהות וקריירה ניתן לשלב! רוצה לעבוד מהבית? המאמר הזה עבורך. 

 

סילבוס

מה לומדים בקורס?

  • מודול אדמיניסטרטיבי
    כלים לניהול אדמיניסטרטיבי עבור חברי הנהלה ודירקטוריון
    ניהול משימות ולו”ז יומנים (אפליקציות וכלים טכנולוגיים עדכניים, חיבורים בין טכנולוגיות).
    פוליטיקה ארגונית (ראייה מערכתית של צרכים ארגוניים).
    ניהול לקוחות (ניהול CRM, בסיס ליצירת דוחות על הלקוחות, מתן שירות).
    משאבי אנוש (ניהול משאבי אנוש והכנת דו”חות).
    ניהול פיננסי (עבודה מול הנהלת חשבונות, הבנה פיננסית לניהול עסק).
    רכש, ספקים, משא ומתן, הצעות מחיר
    ניהול שילוח – יבוא ויצוא
  • מודול טכנולוגיות
    מידענות (יצירת דו”חות לצרכי קבלת החלטות מבוססות מידע פנים ארגוני ומידע חיצוני).
    ניהול מדיות (ניהול מידע ברשתות חברתיות ובקרה על הפרסום).
    הטמעת טכנולוגיות (לניהול משרד, כולל כלי AI (בינה מלאכותית)).
    ניהול דאטה ומידע
  • מודול תקשורת ומשאבי אנוש
    תכתובת עברית ואנגלית
    כלים לגישור וניהול סכסוכים
    מכירות – אימון מכירות
  • להיות עצמאי/ית או שכיר/ה ?   ארגז כלים לדרך מקצועית חדשה 
  • שירותי משרד במיקור חוץ (איך להעניק שירותי משרד מהבית על ידי מציאת מודל עבודה חדש).

כיצד יקדם אותך

  • הכשרה למקצוע חיוני עם מימד חדשני
  • רכישת מיומנויות עבודה מעצימות
  • הצטרפות לקהילה מקצועית
  • היכרות עם עולם המידע וטכנולוגיות מידע

מרצים

מלווה אקדמיתד”ר ענת קלומל-צוייג, מנכ”לית מכללת בר-אוריין.  מידענית אנליסטית, מאמנת ויועצת עסקית.

דינה מהרשק  אחרי כמעט 30 שנות נסיון עבודה במגוון תפקידים אדמיניסטרטיביים במספר ארגונים. במהלך השנים למדה והתמקצעה במגוון תחומים באמונה שתפקיד ניהול המשרד הוא מרכזי להצלחת מילויי תפקידם של מנהלי החברה. לדינה תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ותעודת מידען מהטכניון.

יעל הראל  ליעל יש נסיון של מעל  30 שנה במגוון תחומים אדמיניסטרטיביים ותפעוליים. במהלך השנים למדה והתמחתה במידענות ומשלבת תחומים אלה בעבודתה. ליעל תואר ראשון במדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב ותעודת מידענית מבית הספר למנהלים באוניברסיטה הפתוחה.

דן סולומון   יועץ ארגוני ומומחה לכתיבת נהלים.  עוסק מזה כשני עשורים באפיון, כתיבה והטמעה של מערכות נהלים ארגוניות וייצוג מידע חזותי למטרות לימודיות, שיווקיות ופרסומיות.

בהיותו גם יועץ ארגוני מוסמך, דן מנחה ומוביל תהליכי שינוי וחדשנות ביסודיות ובשיטתיות, תוך גילוי הרגישות המתבקשת כלפי הפרט, הקבוצה והארגון.

בעל תואר שני במשאבי טבע וסביבה (אונ’ חיפה); תואר ראשון בניהול מערכות לוגיסטיות/כלכלה (אונ’ בר-אילן) ולימודי הנדסאות (בסמ”ת-חיפה).

מתכונת

  • היקף: 12 מפגשים (80  שעות אקדמיות, 25 שעות פרקטיקום) תרגולים (לחלק מהשיעורים).
  • אופן לימוד: לימודים הייברידים – בזום ופרונטלים – בונוס : קורסים דיגיטלים
  • למתקדמים אפשרות להתקדם למסלול Leader ולהעמיק בקורסים אקסל דאטה אנליסט (ליצירת דו”חות הנהלה), קורס מידענות ומחקר מודיעין עסקי, קורס אנליסטים (הבנה אסטרטגית), קורס ניהול ידע ויישומי בינה מלאכותית + מנטורינג להקמת עסק עצמאי ומתן שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ.
  • הקורס מוכר לפורשי צה”ל ממשרד הביטחון (מתאים לפורשי צה”ל המעוניינים לנצל את הידע מהשירות הצבאי לעולם העסקי ולתפקידי ניהול לשכה בארגונים עסקיים).  

צרו קשר

×