בר-אוריין

סטאג’ מידעני בארגון עסקי

רקע

עבודת המידענות היא מאתגרת מאוד ואנחנו מתמודדים עם דילמות שונות בשלבים השונים שלה: משלב הראיון המסייע, תכנון הפרויקט, חיפוש המידע וארגונו כדו”ח מידעני וכן הגשת הדו”ח המידעני ללקוח.

בסטאג’ מידעני אנחנו מתרגלים ב – live את כל השלבים בעבודת המידענות ואני מלווה את המידענים ומעניקה להם מעטפת מקצועית לתהליך הלמידה.

זו חווית למידה אמיתית ומתאימה למידענים השואפים לצאת לדרך עצמאית או כאלו שרוצים להוסיף לקורות החיים שלהם ניסיון מקצועי.

סטאג’ מידעני זה מתמקדים בעבודת מידענות עסקית עם מספר Case Study שמהווים דרישה שכיחה בקרב אנשי עסקים וחברות עסקיות.

מתנסים בפרוייקטים מאתגרים ומסקרנים.

לומדים כתיבת דו”ח מידעני והגשת תוצרי מודיעין באיכות גבוהה.

בנוסף, בסטאג’ זה רוכשים ידע והסמכה לתפקיד “סופרוויזר” של צוותי מידענים (ניהול מחקר מידעני).

 

סילבוס

חלק א’ – ד”ר ענת קלומל-צוייג – מודל מידענות תוצאתית + ראיון עם הלקוח

חלק ב’ – איגור יבודסין – מידענות עסקית – סוגי בקשות מידעניות ופתרונות

מפגש 2

חלק א’ – ד”ר ענת קלומל-צוייג תכנון פרויקט מידעני , הנחיות לעבודה בצוות מחקר

על פי מודל “מערכות מורכבות מסתגלות”

חלק ב’ – איגור יבודסין – מתודות לעבודת מידענות – עובדים על משימות המידעניות

מפגש 3

איגור יבודסין – מפגש מענה לאתגרים מידעניים ופתרונות וקיצורי דרך להשגת המידע. + מפגש לתיאום תוצרים מידענים

מפגש 4

חלק א’ – איגור יבודסין – המשך הנחיות לעבודות המידענות + מפגש לתיאום עיבוד המידע ודרכי הגשת התוצר

חלק ב’ – מפגש עם מנטור/ית – שאילת שאלות על עבודה מול לקוח

מפגש 5

חלק א’ – איגור יבודסין – כתיבת דו”חות והגשת תוצרי מודיעין באיכות גבוהה

חלק ב’- ד”ר ענת קלומל-צוייג – טכניקות מכירת דו”ח מידעני

מפגש 6

מפגש סיום – הגשת התוצר המידעני + מנטורינג (עבודה מול לקוחות)

כיצד יקדם אותך

  • רכישת ניסיון מקצועי באופן מתודולוגי וקצר מועד
  • רכישת פרקטיקות לעבודה מול לקוחות
  • שיפור יכולות מידעניות

מרצים

 

 

ד”ר ענת קלומל-צוייג, יועצת עסקית, מומחית במידענות אנליסטית ומפתחת מודל “מידענות תוצאתית” ומודלים לניהול מחקר מידעני בצוותים.

מרכזת מקצועית משנת 2006 הכשרת מידענים במסגרת האוניברסיטה הפתוחה ומרצה במכללות אקדמיות.

דירקטור מידענות עסקית וטכנולוגיות מידע . סופרוויזר של צוותי מידענים.

מנכ”ל חברת Infotarget , מידען אנליסט, המתמחה במחקר עסקי חברתי, אסטרטגיה דיגיטלית ושיווקית ובניית קהילות ידע.

ניסיון של למעלה מעשור בתחום מחקרי שוק משניים, מומחה בכלים המשמשים בחקר שווקים וארגונים.

מתכונת

  • הקורס כולל 6 מפגשים מוקלטים המועלים לאתר הקורס
  • הנחייה לפלטפורמות עבודת מידענים
  • התנסות בראיון המסייע עם לקוח ותהליכי מכירת דו”ח מידעני ללקוח עם סיום הפרויקט.
  • קבוצת וואטצאפ המלווה את תהליכי העבודה.
  • בונוסים – העשרה מידענית.

צרו קשר

×